Obsługiwane przez usługę Blogger.

Rosegal, wishlista | zabawki dla dzieci

by - 05:30


Ostatnio przeglądając sklep internetowy Rosegal natknęłam się na naprawdę fajne zestawy zabawek dla dzieci. Taki duży wybór tego, że sama nie wiem na co się zdecydować robiąc zamówienie.

Zestaw lekarza [KLIK] - kto choć raz w życiu nie chciał być lekarzem? No dobra, ja nie chciałam, bo nie lubię widoku wnętrzności haha . Córka już miała taki zestaw (zamawiałam na empik), ale sporo części się jej połamało (plastik w końcu), więc chcę zamówić jej jeszcze jeden zestaw !


Lalka z dodatkami [ KLIK ] - Oliwia pod choinkę dostała lalkę Barbie i bardzo lubi się nią bawić. Teraz szukam jakiś dodatkowych ciuchów i dodatek, aby zabawa była lepsza. Tu dostajemy lalkę i szafę z ciuchami i butami. Jest o wiele więcej zestawów.


Pobawmy się w supermarket [KLIK] - bardzo ciekawy zestaw do nauki sprzedaży . Widzimy tu sporo elementów. Wydaję mi się, że moje dziecko jest jeszcze za małe na ten zestaw, ale zamówiłabym jej i zostawiła "na potem'.



You May Also Like

36 komentarze

  1. Fajne zestawy! Ale będzie zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No zabawki są naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te zabawki - na pewno coś zamówię dla Hani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to raj dla mojej siostry. Do tej pory nawet nie natrafiłam na te zabawki. Kasę muszę zamówić, będzie idealna do zabawy w sklep.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie supermarket najbardziej przypadł by do gustu moim dzieciom w końcu często bawimy się w sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super market podoba mi się najbardziej, bardzo lubię Rosegal bo tam nie płaci się za wysyłkę, nie ma też żadnych ukrytych kosztów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zabawki, szczególnie te do zabawy w sklep czy lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czad!!!!! swietne sa. moj Olek chce zestaw do pizzy 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam dla Oliwii zapisane na wishliście

      Usuń
  9. Zabawki sa super. Z checia bym kupila mojej corci, ale jest za mala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zestawy są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czadowe zabawki!! w supermarket sama bym sie pobawiła haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam mała to miałam taki zestaw do zabawy w sklep :D To były czasy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zamowilam dla corki warzywa zabawkowe ale sie ich doczekac nie moge

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kolorowe wybory. Pewnie i ja kiedyś będę zamawiać takie zestawy, na razie nie miałabym dla kogo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekam na ten zestAw lekarza. A sklep zamówię przy kolejne wishliscie

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie zestawy to marzenie każdego dzieciaka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się zestaw lekarski, sama bym taki kupiła dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne propozycje, w sam raz dla dziewczyny. Choć ta kasa podobała by się i mojemu synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra są, muszę poprosić o siostrzenicę, żebym mogła kupować takie fajne zabawki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zestawy. Ten z lalką od razu przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mega zabawki moim córkom by się na pewno spodobały zamowiłam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten zestaw lekarza całkiem ciekawy !
    Z pewnością rozejrzę się za czymś sensownym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te zestawy. Moi chłopcy byliby zadowoleni z kasy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne zestawy. Miałam takie jak byłam dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zabawki ^^ jak byłam mała to miałam taki zestaw jak na ostatnim zdj

    OdpowiedzUsuń
  26. Laleczka z dodatkami to coś czym z pewnością bym się bawiła będąc dzieckiem! ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Nad lalką zastanawiałam się, poczekam aż przyjdzie do Ciebie i sprawdzę czy warto ją zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oo pamiętamy jak taki supermarket był kiedyś u nas w przedszkolu :) Dzieci ustawiały się kolejkami żeby się nim pobawić :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamyy podobną kase i Sylwia zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super lista, ta lalka wydaje się być szczególnie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile dobroci dla małej księżniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne zabawki. Ależ będzie fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze, Ale Oliwka będzie miała zabawy😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)