Haul Twinkledeals

Dość długo czekałam na tę paczkę, bo prawie 2 miesiące jak nie dłużej. Potem paczka mi utknęła gdzieś w Poznaniu i dopiero po sporej wymianie mejli wysłali mi paczkę . Paczka jest dość duża, ponieważ mam do opisania 11 produktów. Nie przeciągając zapraszam na recenzję haulu z Twinkledeals


1. Dekoracyjne lampy LED. Ja wzięłam chmurkę i gwiazdę . Chmurka przyszła mi jako osobna paczka, więc miałam ją o wiele wcześniej dlatego mogliście widzieć ją już na innych zdjęciach . [KLIK / KLIK



2. Ubrania, wzięłam dżinsy i body. Niestety dżinsy będę musiała albo oddać albo do nich schudnąć, wejść weszłam w nie, ale grubasom trudniej prezentować ciuchy. Natomiast body jest super, świetny materiał, fajnie się układa i pasuje do spodni czy spódniczki . [KLIK / KLIK]



3. Literki typu Scrabble - wzięłam je z myślą jako dodatek do zdjęć, może się kiedyś przydadzą. Są raczej wykonane z dobrego materiału, więc tak szybko mi się nie zniszczą. Kiedyś miałam w jednej grze Scrabble literki tak miękkie, że szybko się pogniotły i cała gra poszła na śmietnik . [KLIK]



4. Kapcie z futerkiem - o dziwo odkąd mieszkam na swoim nie miałam kapci, no nie znoszę nosić kapci , serio. Ale stwierdziłam, że czasem się przydają jak np. chcę szybko iść na strych czy do sąsiadki, a zawsze podbierałam klapki mojego faceta, więc wybawiłam go z kłopotu i w końcu wzięłam kapcie dla siebie . Jeśli chodzi o rozmiar są dosłownie dobre na styk . Zobaczymy jak długo przeżyją te kapcie, bo np. kapcie z PEPCO przetrwały jakieś 2 tygodnie nim się na dobre rozleciały. [KLIK]


5. Rękawiczki bez palców - w sumie nie wiem po co je wzięłam, chciałam zobaczyć jak się je nosi. I możliwe, że będę ich używała jak będę szła na strych pranie wieszać, a tam mam dosłownie lodówkę + okno otwarte, więc 10 minut u mnie na strychu , wracam i z zimna się trzęsę przez pół dnia. [KLIK



6. Zabawkowy bankomat - bardzo intryguje mnie ta zabawka, jestem ciekawa jak działa, bo jest na baterie, a na opakowaniu napisano, że można stworzyć kod. Od góry można chyba wrzucać pieniądze, więc się zastanawiam czy fajnie by ten bankomat posłużył za skarbonkę ! No bo to ciekawe - jedna osoba ustawia kod, nie podaje drugiej, wrzucacie sobie kasę i np. po miesiącu otwieracie i wybieracie . Zwykłe skarbonki są przereklamowane :D , ale dopiero się przyjrzę tej zabawce jak mój wróci, bo gdzieś pochował śrubokręty, a trzeba odkręcić wieczko od baterii.  [KLIK


7. Wózek sklepowy - ma 12 cm , myślałam, że będzie mniejszy patrząc na zdjęcia w sklepie. Wzięłam go jako dodatek do zdjęć, ale córce się bardzo spodobał. [KLIK]


8. Dekoracja na świeczkę - dobra, zapomniałam jak to nazwać ;) . Produkt już niedostępny. Zobaczymy czy się sprawdzi przy zdjęciach jako dodatek. [KLIK]


9.  Termos - czarny, o pojemności 500 ml. Cuchnie przeokrutnie, jeszcze go nie wyparzałam. Mam nadzieję, że się fajnie sprawdzi, będę go chciała na herbatę, chyba że spodoba się mojemu i mi zabierze ;) [KLIK]


To już całość mojego zamówienia. Paczka dość pokaźna, ale głównie się skupiałam na dodatkach do zdjęć. A Wam coś przypadło do gustu ??

40 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta chmurka z lampkami, słodko wygląda :) Bankomatem jestem trochę zaskoczona, ale faktycznie może to być świetny pomysł oszczędzanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chmurka i gwiazdka wyglądają super! ;). Wiele razy ją oglądałam, ale zawsze gdzieś mi umknęło, zeby je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te futrzane kapcie, uwielbiam je za miękkość, są jak futro królika, też myślałam o zamówienie literek Scrabble ale miałam obawy, że będą zbyt małe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam te kapcioszki, są bardzo cieplutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cale zamowienie mi się podoba :) szkoda ze nie trafilas z rozmiarem spodni

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zamówienie:) wszystkie rzeczy mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super ta lampka chmurka widziałam też na rosegal, ojej jaki wózek sklepowy bajerancki też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne kapciochy :D
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O Cie sune chyba Cie ponioslo 😁 bank obrabowalas? 😋 swietne zamowienie. Takich rzeczy nigdy dosc. Lampki led mi sie podobaja baaaardzo. Niestrty i chmurke i gwiazdke mi cofnieto szlag wie dlaczego wiec zamawialam ponownie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten sam termos i wózek sklepowy ;) Body chcę! fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te futrzane klapki :) Ja nigdzie nie mogę ich upolować, może w końcu z Twinkle zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To body jest cudowne mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. poluje jeszcze na inne. no i czekam na słynny lightbox :D

      Usuń
  14. Świetne zamówienie. Gwiazdkę chmurkę i literki chętnie zapiszę na swoją listę zakupów bo są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na chmurke i gwiazdke poluje.
    Fajnie Ci w tym body! Tak sexy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masa fajnych gadżetów. Podbaja mi sie lampki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chciałam ostatnio zamówić takie literki z którejś ze stron, z których robiłam zamówienie i jak na złość wszystko się wyprzedało;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten mini wózeczek jest cudny, hehe:) I dla Oliwii i do zdjęć:))

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajne zamowienie mega mi sie pdooba

    OdpowiedzUsuń
  20. te kapcie fajnie sie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  21. Te lampki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zamówienie, konkretne i funkcjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. póki co kapciuszki służą bardzo fajnie :D jeszcze się nic z nimi nie stało ... jeszcze :P

      Usuń
  24. Bardzo fajne zamówienie, Body, scrabble i ta ala skarbonka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze szkoda, że ten produkt na świeczkę jest niedostępny :) Bardzo fajne zamówienie. Mamy tą świecącą gwiazdkę tylko w kolorze bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy. Koniecznie muszę zakupić ta świecącą gwiazdkę i chmurkę. Nadają niezwykły klimat każdemu pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zamówienie, świecznik fajny, szkoda, że już go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezłe zakupowe szaleństwo! ;) dużo z tych dekoracyjnych rzeczy mi się podoba i jestem pewna, że ładnie urozmaica zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spore zamówienie. Kilka rzeczy wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no spore spore , ale długo czekałam na paczkę :D

      Usuń
  30. Kapcie świetne :D Lubię takie ciepłe miśki :D Lampion na świeczkę fajny a ten wózek sklepowy mam od dawna ale nie wykorzystuję zbytnio do fot.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię takie akcesoria, jestem ciekawa tego bankomatu

    OdpowiedzUsuń
  32. Chmurka i gwiazdka zdecydowanie mnie urzekły !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger